Comisiones Obreras del País Valenciano | 26 septiembre 2024.

CCOO PV prepara un Primer de Maig combatiu contra les polítiques neoliberals

• El sindicat reclama drets laborals i ocupació.

Sis manifestacions recorreran les principals ciutats del País Valencià, sota el lema ?No tenen límit. Lluita pels teus drets?.

12/04/2013.
Lema de l

Lema de l'1 de Maig de 2013.

Enfront del drama de l?atur, reactivació econòmica i ocupació; enfront de la desregulació laboral, drets i conveni col?lectiu; enfront de les privatitzacions, serveis públics i protecció social; enfront de la crisi social i política, més i millor democràcia. Aquests són els arguments que CCOO PV vol treure al carrer el proper Primer de maig, una data que, malauradament, segueix tenint lloc enmig d?una profunda crisi econòmica i social, però que els seus efectes ja estan manifestant-se de forma dramàtica.

Les polítiques antisocials que estan aplicant els diferents governs, amb reformes laborals i retallades en l?estat de benestar, mostren ja el seu rostre més cruel: la destrucció d?ocupació i l?atur. Al País Valencià ja arribem a les 700.000 persones aturades, i d?elles 381.700 no cobra cap tipus de prestació.

És ara precisament, quan són més necessàries les polítiques públiques per a millorar la vida de la gent. Però els governs no paren de privatitzar serveis públics i de generar desprotecció i inseguretat entre els sectors més desfavorits.

El Primer de Maig és una jornada de solidaritat i reivindicació internacional històrica. Hem de seguir mantenint viva aquesta data per donar veu a la classe treballadora i a les persones desocupades. Per això, la teua participació és necessària. La ciutadania ha de dir no i reclamar altres polítiques, que posen en primer lloc a les persones.

Les manifestacions a les quals pots acudir són les següents:
- Alacant, 11.30 hores, IES Jorge Juan.
- Alcoi, 11.30 hores, Albereda.
- Castelló, 11.30 hores, M. Agustina.
- Elx, 11 hores, pl. Barcelona.
- Elda, 11 hores, Est. Autobusos Petrer.
- València, 11.30 hores, Sant Agustí.